Arkadaşlar biraz önce PTT’nin müşteri hizmetlerini aradım konuştum 7’si ve 8′inde yine deneyin şu an sayfa yoğunluktan dolayı çöktü neredeyse dedi parası gözükmeyenler param görünmüyor diye ev ham yapmasın en geç 8′ine kadar yatmış olacakmış zaten PTT şubelerine size mesaj gelip ordan çekebilirsiniz derlerse o zaman gidin şahsi hesabı olan arkadaşlar 8ine kade sürekli takip edelim illa yatıyormuş