prensinannesi_ o oturan bile benim sanırım :) öncelikle sakin olun. Mama vermenize gerek yok, emzirme örtüsü edinebilirsiniz ya da bebek bakım odası olan mekanlar var onları tercih edebilirsiniz. Ben daha ziyade parka bahçeye çıkarırdım, kışın doğum yaptım ve 20 günlükten beri çıkıyoruz. Soğuksa emzireceğim zaman bir camiye, kafeye giriyordum, hava ısındıkça parkta sakin bir yerde uygun bir bankta da emzirdim. Çocuğunuz küçükken çıkabildiğiniz kadar çıkın, büyüyünce hiç durmuyorlar :)