aliMommy Kızlar oğlumun testislerinin oluşmadığını fark ettim 4 yaşında daha önce aşağıdayı son zamanlarda fark ettim ne yapmalıyım
Senorita aliMommy görümcemin oğlu 6 yaşında yakın zamanda oda fark etmiş ve doktora götürdü yukarı çıkmış dedi doktor, tedavisi var olmazsa ameliyyatla hall olur dedi. İyi bir doktor gösterin
AlinaEmreHan1 aliMommy 4 yaşına kadar çocuk cerrahi bakmıştır mutlaka , eğer öyle bir şey olsaydı söylerlerdi ya bence İçiniz rahat etmiyorsa çocuk cerrahiye götürün kontrol eder 🤗
merveasm aliMommy merhbaa gittiniz mi doktora. Benim oglumda 3 yasında ben de dün öyle farkettim torba da yok testisler.
AlinaEmreHan1 aliMommy götür canım mutlaka baksın kontrol etsin. Ben 1 yaş ve 3 yaşında götürdüm kontrol etsin diye doktorumuz yönlendirmişti 🙏🏽
AlinaEmreHan1 Barlas_mom yok canım testislerini ve pipisini elleyip bakıp , kontrol edip görüyorlardı yani bizde öyle bakmıştı. eğer testisler ele gelmiyorsa testisleri ultrason , MR ile bakılıyor diye biliyorum canım
Barlas_mom AlinaEmreHan1 utangaç testis dedi doktor 6 ay kontrol etmemizi söyledi genelde yukar da ise ameliyat dedi duydunuz mu hiç
AlinaEmreHan1 Barlas_mom doktora gittinizmi , öyle miymiş , inmesini beklemek gerekiyormuymuş ? doktor ne dese onu dinle cnm
Barlas_mom AlinaEmreHan1 6 ay sürekli takip edin genel olarak aşağı da mı yuksrı da mı diye dedi çoğunluk hep yukarı da ise ameliyat dedi