Kızlar başlıkta olduğu gibi GFR 205 çıktı normal mi 22 aylik
Nisaask neyden kaynaklıymıs acaba
……
……..
O nasıl bi hastalık geçmiş olsun ilk defa duydum üstte kalsın
hhacerozer böbreklerle alakalı sanırım Geçmiş olsun.
Canım ben bile ne zaman yazdığımız unutmuşum. Çok şükür doktor bir sıkıntı görmedi