withecru bende daha önce çok denedim. Hep sonu hüsran oldu demek ki daha zamanı var dedim. Üç ay sonra 3.yasina girecek. Beş gün önce başladım kendime de o zamana kadar süre tanımıştım. Demek ki tam zamaniymis. Hiç altına kaçırmadı beş gündür. En başında Tuvalete aparat aldık gidip yapıyor hatta tuvaletten sonra temizliğini bile yapıyor. Başladığımdan beri gece bez hiç baglamadim. Gece uyumadan bir iki saat önce sıvı alımını azaltiyorum. Ben kaldirmadikca kalkmıyor masallah altına da kaçırmıyor. Bir yere gittiğimizde de tuvaletini söylüyor. Bizimki sifona basmayı,cisine,kakasina bakmayı seviyor
Bez bağlıyken de kakasina bakmak istiyordu merak ettim ve ilk başta öyle oturttum tuvalete.
Belki sizin çocuğunuzun da daha zamanı vardır. Sabredin ve bekleyin