O1Anne ben bilir kişi değilim öncelikle onu soyliyim .benim bebeğim 1 aylık oldu bende bu ramazan ayında oruç tutmayı çok istiyordum ama teyzem (yenidoğan hemsiresj) istersen tutma çünkü anne sütünün içeriğini ,miktarını vs azaltabiliyor dedi bebiş çok küçük olduğu için sana muhtaç senden başka bı beslenme seçeneği yok ,sen beslenemzsen bebek de beslenemez dedi . Söylediği de açıkçası mantıklı geldi bana . Ben oruç tutmayı çok isteyen bı insanım ancak bu ramazan tutmayı düşünmüyorum kazasını yapicam . Sizi etkilemek istemem ancak ben bu şekilde kendimce karar aldım . İnşallah az çok yardımcı olmusumdur 🌸