Merhaba arkadaşlar, bebeğimin alt dişleri ateş vs olmadan çıkmıştı.
son bir haftadır geceleri ağlayarak uyanmaya başladı ve kafası ile ayak tabanları sıcaktı. Üst dişler çıkıyor olabilir dedim. İki gecedir ateşi yükseliyor ama 38,8 i gördük . Genelde 37,5 ile 38,5 arası arasında gidip geliyor. Bugun üst bir dişi belirmeye başlamış. Bu ateşi dişe mi yormalıyım yoksa başka bir rahatsızlığı olabilir mi? Yakınz amanda üşütmedik burun tıkanıklığı vs anormal bir belirti gözlemlemedim