Shaggy Kızlar selam, Hangi biberonu kullanıyorsunuz 3 buçuk aylık bebeğim biberon almıyor hiç . Var mı mucize bir biberon öneriniz ? :)
canparelerim Shaggy Philips avent antikolik biberonunu denediniz mi? Anne memesine benzer üretilmiş genelde onu tutmada sıkıntı yaşamıyor bebekler.
kubramomm- Shaggy Philips avent güzel fakar bence anne memesine en yakını lansinoh avent kullandığım dönem meme reddi yaşadım lansinoh markasına döndüğümde tekrar emmeye başladı. Bence lansinoh
bohemianmom Herkes Philips diyecek şimdi ama bence Philips çok şişirilmiş bir biberon ben Tommee Tippee kullanıyorum antikolik biberon gaz kusma problemi yapmadı anne göğüsüne benzeyen biberon ucu ile ödüllü bir biberonmuş ben çok memnun kaldım. [https://ty.gl/o233fsma2a](https://)