Alalı daha bir buçuk ay oldu çok az kullandım paraya ihtiyacım var telefonum kırıldı suan tabletten yazıyorum eşim alamam uzun bi süre daha yeni robotu aldım dedi o yüzden malesef satmak zorundayım Wiami fx9 Pro markası çok memnunum aslında ama telefon şart