Merhaba🌺 bebeğim emerek uyuyor. Artık 9 aylık oldu ve sadece uykuya geçerken emzirebiliyorum. Onda da ayaklarıyla sürekli aşağı yukarı ittiriyor. Bir eliyle saçımı çekip diğer eliyle de nereyi tutarsa orayı çekiştiriyor. Akabinde de mememi ısırıyor. 😓 Bu şekilde yarım saat dayanabilirsem uykuya geçirebiliyorum fakat sabrım dayanamadığıdan aramızdaki bağın zedelenmesini de istemiyorum. Bebeği böyle emen var mı? Acaba bebeğim sal beni emmek istemiyorum mu demek istiyor? Başına gelip çözüm bulan var mı? Şimdiden teşekkür ederim