merhabalar, siz emzirdikten sonra kaç kez mide gazı çıkıyor bebeginizin :(( ben mi beceremiyorum acaba doğru emzirmeyi… 4-5 kez minik minik çıkarıyor gazi ilk zaman 1 kere yapardı yatar uyurdu. şimdi anlayamıyorum da tam olarak gazı bitti mi bitmedi mi.. Bazen yatiriyorum ayağını kaldırıyor tam gazi bitmemis oluyo bi sirtina vuruyorum ki gene cikarmis oluyo mide gazını:(( Oneriniz varsa seve seve hazırım okumaya 💕🤗