Nolur yardımcı olun 1900 e oturuyorum 7 bin istiyo vermesen çık diyo noemalde elden kira alıyodu ibanı yoktu 3 yıldır oturuyorum 4 bine kadar teklif ettim kabul etmedi daha fazlasını veremiyorum yüzde 25 hakkı var temmuzda tekrar zam yaprım 7 nin üstüne diyo elden kira günüm bugğn kirayıda verme evden çık diyo eve ihtiharname yolluycakmış çık ben oturucam diye napmalıyım eşim
Çok sinirli kadınla konuşursa çok kötü
Şeyler söyler durduramıyorum illa konuşucam diyo mahkemeyede versin diyo çıkmıyorum diyo yüzde 25 neyse öderim
Diyo kadında kirayı almıyo napmalıyım kendim
Oturucam dese hemen çıkarabilir mi sözleşmemiz ilk girdiğimizdeydi 1 yıllıktı yenilememiştik geçen seneler