Merhabalar guzel anneeler bir konuda size danismak istiyorum . Gecen ay spiral taktrdim bu ay regl kanamam cok azaldi sadece lekelenme tarzinda bsey oldu cok korkuyorm 3 aylik br kizim var acaba hamilemiyim ustune gorme muhabbeti olmus olablrmi . Sizdede boyle birsey oldumu lutfen cevap verinnnnn yardim edinnn