Kızlar goguslerim çok büyük kendime uygun göğüs pompası bulamıyorum sütümü sagmak için acil bir durum oluyor ilaç almam gerekiyo yada iğne serum hiç birisini olamıyorum sütümü sayamadığım icin goguslerim terbiyelendi elle de sağınca acıyor ve 10 aylık bebegim sagsam bile belki 1 çorba kaşığı anca sagiyorum psikolojik olarak sagmak istemiyorum acıyor gibi hissediyorum yada sinir oluyorum 😅 büyük göğüslüler icin ne onerirsiniz uygun fiyatlı mochi almıştım takmak için ağzına sığmadı bile vakumlamadi bile