Sadeturkkahvesi nazar değmesin diye sildim yorumumu nazardan korkarım 🤐 prematüre bir de oğlum 40 gün erken doğdu epilepsi hastasıydı gelişim geriliği olur dediler çok çabaladım 4 ayda dönmesi lazım dedi doktorlar gelişim geriliği olmaması için , herşeyi zamanında yaptı bir yaşında epilepsi ilaçlarını bıraktı , doktora gittiğimizde cok zeki yaşıtlarına yetişti geçti dedi çok şükür 🥰🙏