bisenakillisinzaten benim evim dublex. Yatak odaları üst katta . Gün içinde alt katı düzenliyorum. Aksam kızımın uyku saati gelince de onu yatırıp üst kattaki işlerimi yapıyorum çamaşır asmak katlamak yerleştirmek yıkamak vileda veya mop yapmak gibi. Ama eğer ses çıkaracak bir şeyler yapacaksan o zaman gündüz uykusunda aşagıda uyuyor yukarı çıkıp yapıyorum. Onun dışında zaten tğm gün alt katta olduğum için alt katın işleri halloluyor hemen. Üst kat kızım uyudukça🌼