Tatlican postu üstte turmaya çalışıyorum denk gelmeniz normal, biz gurbetçiyiz sürekli iş nedeniyle taşınıyoruz yurtiçi yurtdışı türkiyede 4, rusyada 2 ilde oturumum dolayısıyla dolabım var, uçakla tüm kıyafetlerimi götürmek yeni almaktan daha pahalıya denk geliyor bu yüzden gittiğim yerde beğendiğimi alıyorum ama buda bahane değil mesela bişeyi çok beğenip 2 renk arasında kaldıysam ikisinide alıyorum böyle böyle birikiyor