gurbetcimami bende aynıydım.
Önce çok güzel emiyordu,
Sonra müzikle emmeye başladı,
Sonra ayakta emzirmeye başladım,
Sonra yürüyerek hafif zıplar gibi salınarak emzirmeye başladım,
Sonra meme reddi başladı,
Meme reddi geçti ve şuan emzirip uyutuyorum memede .
Bu arada bebeğim kolik. 7. Ayı bitirdik ama kolik hala kolik. Doktorumuz hareketlenmesi gerektiğini,emekleyip yürüdüğünde gazını çıkarabileceğini söyledi. Sabırla bekliyorum.
Bi de bebeğim alerjik bir bebek.