el1zanbebek Kızlar bebek arabası alcam ama modeller konusunda hiç bilgim yok traveller nasıl oluyor çok mu ağır hangi modelden alsam uygun fiyatlı önerilerinizi bekliyorum
Mdmr el1zanbebek biz e bebekten kanz d-go travel aldık 6.5 aydır sorunsuz kullanıyoruz , frenli sistemi var
Smnrsmnr el1zanbebek kabin sistemi aşın traveller çok ağır. Hafif pratik doğumdan itibaren kullanılabilir olmalı. Katlanabilenleri az yer kaplamalı. Tek başınıza kullanabilmelisinşz
Mdmr el1zanbebek 2600₺ almıştık şu an 4 küsür , diğerlerine göre yine bence uygun. En azından uygun fiyata sağlam bi araba.
Smnrsmnr el1zanbebek evet travel ağır oluyor. Yer kaplıyor. İlk başlarda güzel gibi geliyor fakat bebek ağırlaşınca eziyet oluyor. Arabaya sığmıyor. Ablam kuzenim pişmanlar. Ben kabin aldım çok aşırı hafif sürüşü çok kolay katlanınca küçük hiç zorlanmıyorum ama kenarları biraz fazla Açık bebek kollarını sokuyor kışın zor oluyor. Birde çift taraflı kullanılan almak lazım. Deneyimlerim bunlar. Bunlara dikkat edebilirsiniz. Benim arabam baby plus Coupe. Ben çok memnunum ama yukarda yazdıklarıma dikkat ederek başka kabin model alabilirdim. Ama dediğim gibi yine de çok memnunum . Ayrıca kolay açılıp kapanıyor rahat yani
Zumra_Fatma el1zanbebek ben baby care aldım travel sistem pusetli freni filan var çok kullanışlı sana da tavsiye ederim ve kışın korumaligi bile var fermuarli sogukdan koruyor ben cok begendim
koalamiyim Doğumdan önce travel sistem aldım 6 ay anca kullanabildim. Dağda taşta travel sistem daha iyi gidiyor ama taşıması çok zor ve portatif değil
Uras10 el1zanbebek pier cardin aldım aöa pişmanım daha hafif bi araba olabilirdi ve travel sistem pişmanlık çünkü tek başınıza otobüsle minübüsle biryere gidemiyorsunuz çünkü üstü cıkar tak çocukla zor heleki otobüslerde katla deniyor malesef yer sorun olduğu için kabin boy tavsiye ederim hamilton marka e bebekte var tek elle katlanıyor
pogacayanakk Kraft prag kullanıyorum gayet güzel bir araba puseti araba iskeletine takılıyor elde taşımaya gerek kalmıyor, arabanın fren sistemini var, kumaş kalitesi güzel, tek sıkıntısı yokuş olan bir yerde yaşıyorsanız zor olur yokuş çıkarken yoruyor insanı
Lavantakokusuuu el1zanbebek bilseydim travel almazdım şimdi kabin boy almaya çalışıyorum onu satıp. 1 yaşından sonra oturmak istemedi . Kraft a9 marka kabin boy var onu almayı düşünüyorum bende
Nisaaabbk el1zanbebek ben elele markasının kabin boy bebek arabasını aldım,çok memnunum ,kullanışlı,tek elle açılıp kapanıyor,ve assiri hafif,tavsiye ederim.
Deletedmom_75 el1zanbebek Traveli tavsiye etmem travel alanlarında sonu ya baston yada kabin boy alıyor. Ben alirken ikisininde sürüşünü deneyerek aldim travel kadar hantal bir araba görmedim en azindan benim sürdüklerim. Bilmiyorum bana görünüş olarak ta çok kaba geliyor, Kesinlikle kabin boy almanizi tavsiye ederim tatilde gezerken çarşıya pazara giderken yok gibi elinizde. Merdivenden inerken bir elimde kizim diger elimde arabam oluyor hep.