irosiva anne sütüne batırıp denedim ben… Ay ilk günden emzik tutmuştu, bana da hemşire hanım seni emsin dedi, sonra bir bıraktı emziği, tutturamadim 🥲🥲🥲 bibs kullaniyorduk. Ben veriuorum o itiyor derken avent alalım dedik, artık hangisini tutarsa, tek tek bütün markaları alacaktık… Bunu tuttu çok şükür. Uykuya geçiş anında veya uykudan uyanır gibi olduğunda veriyorum, gün içinde almıyor zaten 😊