Kızım 6ay 7günlük aşırı derecede uykuya direnme uyurken bianda ağlayarak uyanma başladı. Normalde akşam 8de yatar sabah 8e doğru kalkardı, gecede 2kez uyanırdı sadece şimdi kendi kızımı tanıyamıyorum resssmen gece defalarca kalkıyor saat başı ağlıyor uyumamak için gündüzleri de keza sürekli kucağımda olmak gezmek istiyor. Aynı durumu yaşayan var mı atak haftası falan mı acaba dedim napıcamı şaşırdım🥺🥺