Kızım 10 aylık ve doğdu doğalı sürekli ilgi bekleyen bir bebek. Elbette tüm bebekler ilgi ister ancak her saniye mi bilmiyorum. Zaten benden hiç ayrılmadı evde ikimiz tekiz sürekli beraberiz. Geceleri yanımda yatar, gündüz uykularında 15 dkda bir gider kontrol ederim gözünü açtığı an yanında olurum. Alışır filan diye kucağımdan esirgemedim hiç ama yanlış mı yaptım bilmiyorum. Emeklemiyor, yatmayı oturmayı hiç sevmiyor. Alıştırmak için her şeyi yaptım ama bir şeylerle oyalanma süresi maks 5 dk sonra elinde ne varsa atıp beni al diye çırpınıyor. Sürekli kucakta gezmek ya da elinden tutup yürütülmek istiyor ama gücüm yetmiyor artık ağırlaştı. Yürüteç de kullanıyoruz, mama sandalyesine de oturtuyorum ama dediğim gibi tüm bunlarda geçireceği süre maks 10 dakika sonrasında avazı çıktığı kadar bağırıyor almazsam devam ediyor. Bir yemek koymuşum var ocağa çığlık çığlığa. Boğazını ağrıtıp öksürecek kadar. Halbuki sürekli konuşuyorum, şarkılar söylüyorum ama çok sabırsız. Kızıyorum bazen yani uyarı babında ama biraz sert tonla hayır ya da yapma kelimelerini duyunca bu sefer de ağlıyor. Mesele bana bağımlılık değil aslında yanında biri olsun sürekli oynatsın gezdirsin yeter ona kişi önemli değil. Nasıl oyalayabilirim ya da sakinleştirebilirim bir önerisi olan var mı? Özellikle bağırma huyundan çok rahatsızım artık hem kendine kıyamıyorum hem de beynimde sürekli aynı tonda bir yankı yoruyor artık.