Canım sütün çok olsa da bazen kalitesinden doyuruculugu az olabiliyor mesela benim de öyleydi sağdıgım zaman beyaz çok sıvıktı aynı şekilde arkadaşım sağıyordu yoğurt gibi kalıp gibi sütü vardı bunun sebebi ne bilmiyorum belki de bünyeyle alakalı bana bol bol tatlı ye sütün daha da tatlanır doyuruculugu artar dediler