2737382937 Kızlar aksam 9 da ıyur sabah 8 de uyanır Normalde sabah sütünü veriyorum biberonla içiyor beşikte biraz oynayıp geri uyuyor saaat 11:30 a kadar bend yatıyorum o uyuduğu için acaba o 8 de uyandığında komple kalkmalı mıyız bi sorun olur mu bu şekilde
PatronBebek 2737382937 evet komple kalkın kahvaltınızı zamanında yapın biraz oynayın sonra öğle uykusu yapın. Böyle düzensiz olur
Aysgl_Asya 2737382937 ohh öğlene kadar uyuması çok güzel 😍 Ama normal değil. Tamamen kalkıp kahvaltıyla güne baslaman lazım. Çocuklar için rutin çok önemli. Ne güzel yatis kalkış saati düzenli bence tekrar uyutup bozmayın düzeni . Benim kızım da 9da yatar sabah7-8 gibi kalkar. Uyandığında uyutmam bidaha. Gün içinde de 2 uyku yapıyoruz hala
Elisa34 2737382937 yani bence 8 den sonra yatırmayın. Oynayın kahvaltı vs derken öğle uykusu daha iyi olur
2737382937 Aysgl_Asya aynen tamamen kalkmak lazım erken kalkmak her zaman iyidir ama baktım uyuyacak gibi elemiyordum uyuyorduk beraber ama buna bi el atayım ben