Sfybsfyb
Linc yemeyeceksem bir şey diyeceğim 😅
Kizim 6 aylık ve somon yiyor..
almanyanda yaşıyoruz ve doktorumuz balık önerdi. Somon ile dene diye. Sonrasında emzirdim. Çok korktum rahatsız olur yada sevmez diye ama korktuğun olmadı şükür baya yedi .. kılçık olayına çok dikkat esiyoruz tabi, zaten püre haline geldiği için göze batıyor..
doktorumuzun mantığı hersey az az ve sık sık denememiz yönünde .. ilk 2-3 gün balık ama mesela 4-5 kasik
Sonra ki günler tatlı patates, havuç, bezelye
Vs diye gidiyoruz işte. Suan çok iyiyiz 🫶🏼