Kutayeda Kızlar bebeğimi kafası biraz büyük bir akrabamız bunda kafa var dedi anlamadım ama çiziliyormuş galiba büyümesi dursun diye bana batıl geliyor ama böyle bir şey yaptıran var mı
GamzeBaz Kutayeda Allah aşkına tıp da bile yok ne kadar kötü bir yöntem. Çocuk doktorunuza danışın sonra sonuç kötü olursa ağlaya ağlaya acile gdiyosnz doktor kızınca kızdı oluo
Aysegul93 Kutayeda kafa çİzdirme kafa var ne ya hiç bşey anlamadım. Anlamadıgıma göre saçma sapan bir batıl işler
YaseminAren Kutayeda benım cocıgumun da kafası buyuk evet koca kafalı oglum deyuo gecıyor ım her ıhtımale katsı usg cektırdım bısı cıkmadı cok sukur bence cızdırmeyı bısver doktoruna sor buyukse zayen usg ıster persenyil egrısıne bak bebegının oncesınde bir
mervemik Kutayeda ilk defa duyuyorum çok saçma bişeymiş. Baş çevresi her bebekte farklılık gösteriyor, ama normal sınırlar içinde gelişiyor. Öyle olmasaydı doktorunuz söylerdi
Kutayeda Aysegul93 istemiyorsanız cevap vermeye bilirsiniz yaptırıyorum demedim farkındaysanız birbirimizden biseyler öğrenip fikir almak için bu sayfa düzgün yorum yapin
Aysegul93 Kutayeda e saçma sapan bşey bu sorduğun hani desen ki bebeğimin kafasına büyük diyorlar ne yapmam gerek o zaman anlarım ama tutmuş saçma bir yöntem soruyorsun
Kutayeda YaseminAren canım çektirdim doktora götürdüm zaten bisey çıkmadı hayır yaptiriyorumda demedim yaptırmam zaten tipa güvenen bir insanım hemen topa tutuyorlar insanı
YaseminAren Kutayeda doktora dedım oglum 4 aylıkken kafası 44 cm cıkmıstı ben koca kafalı dıye göturdum baktı usg cektı evet bebegın koca kafalı ırı bebek oyle dıycksın sen de dedı🤣🤣 bende oyle seviyorum koca kafalıı dıyee
Kutayeda YaseminAren simdi kaç aylık canım bizimki 5 aylik 46 ultrosonde çektirdik bisey çıkmadı doktor bide norolojiye götürün dedi pimpirikli doktorumuz biraz
YaseminAren Kutayeda 4 aylıkken 44 cm dımsımdı 6 aylık 45 olmus 😎 gelısım basamaklarını ıyı yapıyoruz usg normal cıkınca doktorum da rahay olmdedı ben bıraktım o işi🤣
-_-hUysUzvetatlikadin Kutayeda ne alaka ya ilk defa duydum baş çevresi hakkında doktor gerekli bilgiyi verir. sana söylenen kesinlikle batıl çizdirme ne mantık yani şaşırdım