Oğlum da 4 buçuk aylık. Ayakta kundakla sallanıp uyuyan ve uykusu boyunca sallanmak isteyen bir bebekti. 4 gün önce uyku eğitimine başladım. Uyku eğitiminin ilk gününün 2.uykusunda 4 aylık çile bitti. 4 gündür gündüz 1 buçuk saatlik 3 uyku yapıyor. Akşamları da 8 te yatıyor. Sabah 7 ye kadar deliksiz… 23-03 te uyku beslenmesi yapıyoruz onlarda da uyanmıyor. Uyku eğitimini öneririm… tam bir rahatlık. Benim oğlum başardıysa her bebek başarır emin olun 🤭