Kizlar merhaba. Doğum yapalı bir yıl olacak ama yüzümdeki doğum lekeleri geçmek bilmiyor. Azaldı ama hala yanaklarimda alnimda ve dudak üzerinde var. Ne yapsam bilmiyorum. Kızımda küçük olduğu için bakım rutinim yok kendime zaman ayiramiyorum hic, bakım yaptırayım diyorum en fazla yarım saat bensiz durur. Madecasol krem dediler ondanda emin olamadim nasıl kullanılır bilemedim. Çok sıkıldım aynada o lekeleri görmekten😞 Tavsiyesi ve tecrübesi olanlar yazabilir mi lütfen. Şimdiden teşekkürler 🙏