Kubra966 eğer sütünüz varsa gece de mama vermeyin derim. Bağırsak florasına anne sütü en önemli gıda. Bağırsaklara da ikinci beyin deniyor bir kez bile mama vermek o flora dengesini bozuyormuş. Sütünüz varsa mutlaka süt verin mamayı bırakın. Bazı annelerin maalesef sütü gerçekten olmayabiliyor onlar için konuşmuyorum 🙏mecbursa yapacak bişey yok tabi 😌