Kızlar merhaba bugün eşimin doğum günü bugün Allah kabul ederse niyetliyim eşimde akşam işten gelince mecbur pazara gitmesi gerekiyor iki gün önce kızımın doğum günüydü ve dışarda yemeğe gittik ayrıca kızımıza beraber pasta yaptık o yüzden şimdi yine dışarıda yiyelim falan dersen biraz hem maddi açıdan hem de daha yeni gittiğimiz için pek güzel olmaz sizce bugün ne yapabilirim ona güzel bir şey hazırlamak istiyorum hediyesini zaten önceden alıp vermiştim fikir verirseniz çok sevinirim