Asyaveannesi04 Lena123moms ben la roche posay kullanıyorum renkli eczaneden deneyip almıştım çok memnunum🌺
Fadime123 Lena123moms ben solante kullanıyorum 2senedir doğuda yaşadığımız için buranın havası da kuru gayet de memnunum gardrop uygulamasindan uygun fiyata alıyorum sizde oraya baka bilirsiniz
Kuzununannesiyim Lena123moms missha cok guzel renk esitliyo ayni zamanda ben de kuru ciltliyim nemli bir his veriyor ve yuzumde bb krem niyetine de kullaniyorum cok gu,el renk esitliyo ve isilti veriyor cilde.