33 haftalık doğan oğlumu 4 ay götürdüm toplam 9 kere girdi muayeneye. 3 ay sonra tekrar kontrolü var.
Bebeklerin hepsini anlğladıkları için içerde anne yüreği biraz zor dayanıyor ama sonucu körlük olabilen bi durumu ihmal edemeyiz. Nasıl aşı olurken ağlıyor, bunda da o şekilde. Ben rop da brklerken anneliğin bi kere daha zor olduğunu anlamıştım.
Sakın ihmal etmeyin