Kızlar merhaba şuanki evim normal kombili. Yeni geçeceğim ev merkezi sistem. Hiç oturmadım daha önce çok bilmiyorum. Sanırım yaktığın kadar ödüyormussun. Oturanlar ne kadar ödüyor aylık mesela. Isınıyor musunuz. Ben şuanki evimde geçen ay 1500 doğal gaz ödedim. Evim aşırı sıcak oluyo. En düşükte yakmama rağmen. Sizlerin nasıl oluyor