Kızlar 2 3 aydır tek uykuya düşmüştük 12-2 arası uyurdu geçen hafta ateşlendi şimdi çok şükür iyi ama 2 uyku yapmaya başladı kendi kendine uyuyakalmış bugün bakıcı da otururken mesela 🥹 normal mi acaba başka bir sıkıntısı olabilir mi ki bu arada iştahsızlık da devam ediyor ateş sonrası 14 aylık