Bebeğim anne sütü ile besleniyor günlük çorba ya da meyveli muhallebi, ya da sadece meyve 1 öğün şeklinde veriyordum 1 haftadır kabızlık problemimiz var. Çok ağlıyor sürekli ıkınıyor. Uyuyamayacak dereceye geldi fitil verdim biraz yaptı sonra daha da arttı ağrısı doktorumuzla görüştüm ve lavman yaptım hiç yapmadı. Ertesi gün yine lavman yaptım o zaman yaptı. Pazar günü en son yaptığı başkada yok ve bugün yine ıkınıyor. Ben fitile veya lavmana alışmasını istemiyorum. Süt alerjimiz var yoğurt vs yediremiyorum. Kuru kayısı berdim 3 gün sadece gaz çıkarmasına yardımcı oldu zeytinyağı da denedim. Başka önerisi olan varmı