Yigitefeninannesi_ Tecrübeli anneler sormak istediğim hipp güzel bi mama evet ama her geçen gün dahada zamlaniyo Bebelac gold la beraber kullansam olur mu yani gündüz bebelac gece hipp kullansam böyle iki mama kullanan var mı?
Atailknur Bende hip combiotik kullanıyorum memnunum fakat çok pahalı kızım kolik kabızlık gaz problemi var o sebepten başka markaya geçmiycem idare ediyoruz mecbur Allah yardımcımız olsun
Yigitefeninannesi_ Tugbaumayy bebelac gold da kullandım memnun kaldım bi sıkıntımız yoktu hipp te anne sütüne yakın olduğu için aslında tercih ediyorum ikisini dediğim gibi kullansam acaba sorun olur mu
Atailknur Minikkussum normal çok kilolu bir bebeğim yok. İlk kez bu ay 1 kilo almış. Gereksiz şişirmiyor sanırım yada bebekten bebeğe değişir belkide.
Melifah_35 Hippten bebelac golda geçtim Fermantasyon yöntemiyle yapılan ilk mamaymış. Bebelaca geçtiğimden beri her gün kaka yapıyor. Hippte 5 günde bir yapıyordu
Yigitefeninannesi_ Melifah_35 hipp anne sütüne yakın olduğu söyleniyor o yüzden gece hipp gündüz bebelac kullansam zararı olur mu
Melifah_35 Yigitefeninannesi_ Canım benim doktorum sindirim sistemini bozabilir içeriği iki farklı mama kullanmak demişti.