4 ay 9 günlüğüz, Son 10 gündür doymamaya başladı benimki. O kadar sık emiyor ki süt üretmeme fırsat kalmıyor.🥲 Dondurucudaki sütlerden takviye ettim onlarda bitmek üzere olunca bir kutu mama alayım dedim. Doğumda hipp organic combiotic almıştık sütüm inene kadar meme artı mama ilerlemiştim birkaç gün yine ondan alayım dedim bulamadım baktığım yerlerde 🤦🏻♀️ bulamayınca yine hippin dört aydan itibaren kullanılabilen kaşık mamasını gördüm aldım denedim yok bizimki kaşığı emiyor 😂tadını da pek beğenmese de yedi çok az yapmıştım zaten 🙃 onu yediği için benim de biraz sütüm birikti, diğer devam sütü olan mamadan yemeksepetinde buldum aldım şimdi artık emzirip ardından 90 cc mama yapacağım bugünden itibaren. Anne sütlerinden ısıtıp verdiğim dönemde 200-220 cc içiyordu 🥲