Nur_eda Evimiz aşırı sıcak çocuğum terlemekten hep isilik olmuş sizin de çocuğunuzda oldu mu ve geçirmek için neler yaptınız?
Birminikannesiyim Nur_eda kesinlikle bnm tek memnun kaldığım anne sütüydu sütünüzü sağın ve isilik olan yerlere günde 2 kere sürün kurutuyor
Kerem_k1 Nur_eda yazın çok olurdu benimde oğlum. Pamuğu ıslatıp silerdim vücudunu rahatlaması için. Sütümü de hep sürerdim iyi gelirdi.