Gün boyunca ya da uyurken emme konusunda hiçbir sıkıntı yaşamıyorum, saat 23ten sonra bebeğim huysuzlanip ağlıyor ve hiçbir şekilde memeyi tutamıyor. Sonra da daha çok sinirleniyor. Ben de aç kalmasın diye sagdigim sütü biberon ile günde bir kez olmak kaydıyla veriyorum. Sizce biberonu kullandığım için mi böyle davranıyor yoksa bu normal mi? Tecrübeli annelerden yardım bekliyorum. Biberonu birkaç günde bir ve günde bir kez şeklinde kullanıyorum, doyduğundan emin olmak için, her gün vermiyorum. Bazen gerek olmuyor