Yasemnakca oğlum kabızlık sorunu çok çekti sürekli ıkınıyordu 1 tane çok ıkınıp zorlamakda çatlağı olmuşdu ever normal bir durum olduğunu söylemişdi bunları 1 ay düzenli kullandım ve geçmişdi şükür doktorunuz çatlağı farkedip neden ilaç vermedi onu bilmiyorum ama benim önerebilceğim bu
Eğer doğal yöntem istersenizde kırmızı kantoronun yara iyileştirici özelliği var oda popsunun hafif iç kısmına doğru sürerseniz yine faydasını göreceksiniz inşAllah
Geçmiş olsun