tatlibiranneo Adet günüm 15 gün gecikti evde test yapıyorum negatif çıkıyor ama negatif olan çizgi silik çıkıyor neyse dün gidip kan verdim sonucu buraya attım arkadaşlar gebelik yok dedi değer 0.2 çıktı kafam karışık hiç bu kadar geciken oldu mu ?
biroglanannesii1 tatlibiranneo Stresten olmuştur canım belki de kafana çok takıyorsan ikinci çizgi ne kadar sürece çıktı
Mecbure12 tatlibiranneo benimkide geçti yaa olmadı şuan stres yapıyorum daha çok gecikiyo bence test yaptım evde hiç bişey çıkmıyo
AnnaKarenina_ tatlibiranneo 2 ay olmadım stresten büyük ihtimalle bendede negatif çıkıyordu kanda öyle
Yigitefeannesi tatlibiranneo Benim oldu test yapmaya da korktum evde ağlaya ağlaya geziyordum her gün sonra ağlaya ağlaya test yaptım negatif çıktı akşama regl oldum 😃 Maydonoz sapını kaynatıp içebilirsin o da söktürür kuzum 🫶🏻
tatlibiranneo biroglanannesii1 ikinci çizgi çıkmıyor negatif olan çizgi silik çıkıyor kaç tane yaptım hepsinde öyle ya hiç bu kadar gecikmedi
tatlibiranneo Mecbure12 Sizin kaç gün gecikti ben depremde dolayı çok korktum stres yaptım ama bana göre 15 gğn gecikmesi normal değil :(
AnnaKarenina_ tatlibiranneo kan verdiğinizde çıkmıyorsa çıkmaz bendede kanda bişi çıkmadı sonra kendiliğinden geldi
cka @tatlibiranneo 15 gun gecikmeyle kanda da idrar da belirgin cikardi. Merak etmeyin hamilelik yok.
Mecbure12 tatlibiranneo artk test yapmaya da korkuyorum ya psikolojim bozuldu rüyalarıma giriyo adet olsamda stres gitse üzerimden