Bebeğim 17 aylık. Bugün kbbye götürdüm horlama,salya akıtma uyurken,iştahsızlık ve uyku problemi olduğundan. %77 geniz etinin hava yolunu kapattığını gördük. Doktor ilaç tedavisinden çok direkt ameliyat dedi. Bu yaşlarda ameliyat olan var mı? Süreç nasıldı?