Voleddurderkum E devlette sosyal destek parasi banka hesabıma çektim aktarim uyarisi verdi daha sonra baktım ptt ödemelerinde gözükmüyor para acaba aktarım oldumu ve ben bunu sabah 5gibi yani 1 saat önce yaptim ne zman hesaba geçer lütfen acil yazin
Hkshkshsk Voleddurderkum yoğunluk durumuna bağlı bende aktarma yaptım 3 gün geçmedi en sonunda PTT gidip karttan çektim verdi parayı kiminde erkenden geçiyor bankana bağlı galiba
Hkshkshsk Voleddurderkum evet benim öyle oldu bekledim baktım tık yok gittim çektim ATM verdi valla 😅 ama kiminde o gün hemen geçiyor bide para yeni yattiya yoğunluk var herkes çekme aktarma yapıyor
Voleddurderkum Hkshkshsk ya dundendir yoğunluk sistem uğraşıyorum beklemeye tahammülüm kalamadi😁bu ay parasını cektinizmi
Selin1234 Voleddurderkum olabilir canım birde az önce baktım hazır yazıyor du ama ödenecek bilgi bulamadı diyor acaba hesaba mi aktarıldı ptt kartım varda
Selin1234 Voleddurderkum normalde yazmıyordu bu benim 3. Severim olacak alacağım onun için sordum da e devlet çökmüş oyuzden gozukmuyormus ayin 8 de çekebilirsiniz dediler