Elisa- dur daha yeni başlıyorsun. Sorun bir abest geldi bana. 1-2 ay boyunca sürekli emzirmelisin ki çocuğun sarılık olmasın,o tehlikeyi atlatsın. Ondan sonra ki ayda eğer çocuğun kolik değilse rahat uyuyabileceğin 3. Ay var.
Sonra atak haftası, uyku gerilemesi, meme reddi derken çok uğraşmak zorunda kalıcaksın. Allah şimdiden sabır versin 🌸