eddacanb Bebeğim 5,5 aylık henüz gece dönmesi yok. Kundaksız bir türlü yatamıyor elleriyle kendini hemen uyandırıyor. Nasıl bırakabilirim tavsiyelerinizi bekliyorum
Berilsmom13 eddacanb 4 aylıktık kendi kendine istemedi kızım bi anda :) yarım yarım açabilirsin mesela önce bi kol sonra diğeri
Pinar9 eddacanb 3.5 aylıkken bıraktım ben önce tek kolu çıkardım en az kullandığı kolu bir hafta öyle uyuttum sonra ikinci kolu çıkarttım. 2 3 gün kendini uyandırmaya devam etti ama sonra alıştı .
Gokturk_ eddacanb Bizde kalça sorunu vardı doktor hiçbir şekilde kullanma dedi geldim eve birden kullanmayı kestim birkaç kere kısa kısa uyandı ama geçti bir süre sonra alıştı 3 aylıktı