Chance Merhabalar 3 aylık bebekleriniziN kaç saate kadar kesintisiz uyku uyUmasına izin veriyosunuz? 7-8 saatte uyanmazsa uyandırmalımıyım? Doktor uyandırmayın gece dedi ama için rahat etmiyor
Erencinarinannesi Chance bende o konuyu çok merak ediyorum benimkidr uyuyor ve uyanmıyor sinir oluyor ben meme vermeye çalışınca almıyor bende 5-6 saat dolunca kalkıp emziriyorum o zaman emiyor
kubrasonmez16 Chance mama veriyorum sütüm olmadığı için gece 11-12 gibi uyur bazen 3 te bir kere kalkıp yemek yer bazen 6ya kadar uyanmaz 2 gün sonra 3 aylık
Chance Dusunsenemilena biberonla beslendiği için iyi besleniyor sanırım gün içinde. Anne sütü veriyorum. Ondan sanırım gece uzun uyuyor
Cybelle Biraksam benimki de uyur o kadar ama tam ortalayip 3,4 gibi bi kez uykuda emziriyorum. Sonra 9 gibi gazdan uyaniyor zaten
Burhanaltintop Cybelle uykuda nasıl emziriyorsunuz benimki uyurken asla meme ağzına almıyor yanlışlıkla alsa bile iki yudum sonra uyuyor
Oykumilam Benim 10 gunluk bebegim var sariligi falan yok sukur 2 saatte uyandirip emzir diyolar ama 3 saatten once asla uyandiramiyorum dun gece 4 aaat kesintisiz uyudu uyandirincada huysuzlanio kafam cok karisti 😞
Snlevrn Oykumilam canimdaha aciktigini bilmiyor kan sekeri dusutugu icin uyanmak istemiyormus ve huysuzlaniyormus ayni seyleri bende yasadim ama mutlaka en fazla 3 saaatte 1 emzir
Dgndrmz Oykumilam sen uyandır kesinlikte ben ilk 20 gun saat kuruyodum emzirdikten 2 saat snrasına huysuz olsun sarılık olmasından iyidir 20 gun boyunca sarılık olabılıyo cocuklar kalkmıyodu topuguna vuruyodum doktor o sekıl uyandır demişti valla canım sarılık olursa sen uzulursun
Uzayim Oykumilam canim sen bebisini saat basi emzir ki sarilik olmasin zaten sekeri dustugu icin okadar uyuyor
Deletedmom388 Oykumilam Sen onu uyandır bir şekilde canım ilk 1ay sarılık riski var.Ben zorla uyandırıp saat başı, maksimum 1bucuk saatte bir emzirdim hep çok şükür sarılık da olmadı.. kan şekeri düşüyormus bebeklerin sanırım ondan uzun uyurlarmış🤷🏻♀️
Basak71_ Chance dün oldu mesela ben kaldırmıyorum gece 6 saatgeçmesin dedi doktoru 12 de yatırdım sabahın 5 inde uyandı
Dgndrmz Burhanaltintop valla canım uykuda bende cok emziriyorum beşiğinden cıkarırken hemen bi geriliyo saten uykuya devam ediyo yatagıma gecıyorm boynundan koklayıp azıcık öpüyorm hafıf kımıldanıyo hemen emziriyorm ilk bikaç dakıka yalandan emıyo sonrasında normal emiyo uykusuda bölünmüyo devam ediyo her gece yapıyorm uyuyacagım zaman
Cybelle Burhanaltintop 10/15 dk arasi emiyor ya uyanmadan basta benimki de emmiyirdu zaman gectikce duzeldi
Yekyek12 Chance 21:30-22:00 arası uykuya en geç dalmış oluyor. Bazen 3-4 gibi ağzını şaplatıyor ya da ıkınıyor bazen bu onu uyandırıyor hafif uykulu ağlıyor o zaman emziriyorum. Sabah 6-7 arası ancak tamamen uyanıyor. 10-11 gibi tekrar uyku istiyor. 14 gibi de uyanıyor. Bazen şekerleme yapıyor 17:30 da tekrar uyanıyor bu kadar :)
Prensinannesi23 Chance ben uyandırmıyorum 4 buçuk aylık 2 buçuk aylıktan beri 11-12 de en Son emiyor 6-7 ye kadar uyuyor sonra 2-3 saat sonra tekrar uyanıp emiyor 10 gibi uyanıyor bana da gece uykusu da gelişimi için iyi kilo alımı zaten önde gidiyor gece uyanmazsa uyandırma artık 6 saati geçirme yine de ilk ay dedi
Nkht2705 Chance bana da doktor uyandırma demişti,uyandırmadım da ,kendi uyku rutinini oluşturuyo demişti çok şükür.Aç olsa zaten kalkarmıs.İlk oğlumda uyku problemi çok yaşadım hatta 4 yaşına kadar.O yüzden bu sefer hiiiiç dokunmuyorum 😊