İyi geceler anneler. Bebegim 15 aylik kız, önceden hergun büyük tuvaletini yapan kizim son bir aydır üç dört günde bir yapmaya başladı. Istahi da yok bu aralar. Aynı sorunu yaşayan var mı? Doktorumuz normal dedi ama benim içime pek sinmedi. Bizim gibi üç dört günde bir yapan varmı normal mi çok merak ediyorum. Simdiden cevap için teşekkür ediyorum