Gulbahar36 çok geçmiş olsun benim bebeğim de 3 aylıkken düşmüştü dediğiniz gibi 🥺 ve o güne kadar hep millet nasıl düşürüyor yanında uyuyan bebeği ya derdim düşüyormuş biz ne kadar dikkat etsek de 🥺 bıngıldakta çökme veya şişme, uykuya meyil, gözlerde kayma, burundan veya kulaktan sıvı gelmesi tarzı belirtiler varsa kesinlikle doktora gitmelisiniz. Onun haricinde bir sıkıntı olacağını sanmıyorum Allah’ın izniyle. Bir de nereye düştüğü önemli. Bazı zeminler güvenli zemin diye geçiyor. Örneğin parke, halı. Betona veya mermere düştüyse çok daha tehlikeli olduğunu söylüyor doktorlar. Çok geçmiş olsun bir daha yaşatmasın Rabbim çok üzülüyor insan 🥺 ben günlerce ağlamıştım😫