Benim sivilce problemim yok ama akne lekelerim var bâya. Trendyolda bi ürün görmüştüm Doktor Tayyar Öz’ün Leke kremi.İlk başta pek güvenemedim ama yorumları aşırı iyiydi en çok satanlardaydı. Denemek istedim 4 gündür kullanıyorum. Cilt tonumda fark edilir derecede açılma oldu lekelerimde de. Cildim çok sağlıklı durdu. Çok memnun kaldım ilerki süreçte daha da fayda edeceğini umuyorum. Sivilce problemi içinde sabah akşam cildinize uygun temizleme jeliyle yıkamanızı tavsiye ederim birde 2 günde bir mutlaka yastık kılıfınızı değişin 💕