Merhaba, 3 gün oldu emzirme sonlandırma sürecine başladık. İlk iki günden daha kötü oldu son gün. Hem duygusal açıdan benim için hem de bebeğim için çok zorlu geçen bir gündü. Henüz 1 saat önce uykusundan uyanıp sadece ağladı ve ne söylesem duymadı.. kendime güç ve sabır dilerken başlamadan önce neden kendimi hazırlamadığımı düşünerek kahroluyorum.. acaba erken mi diye düşünüyorum bebeğim 26 aylık.
ben nasıl iyileşebilirim sanki canım yanıyor gibi kalbim parçalanmış gibi hissediyorum ve çok ağlıyorum😭geçecek değil mi ? hepsi geçti çünkü bu da geçecek ve her şey güzel olacak🤲🏻